Schudnij i nie poddawaj się

 

Czasami łatwo zapomnieć, dlaczego poddajesz się tej całej pracy.

Mogło się zacząć łatwo, ale z czasem możesz stracić zainteresowanie lub poczuć, że zawiodłeś w tym czy innym momencie. Ważne jest, aby dowiedzieć się, jak inni, którym się udało, zanim to zrobili. Jak tracą wagę i ją utrzymują?

Osiągnięcie celów ma ogromne znaczenie dla dobrego planu fitness. Czy chcesz schudnąć dużo, czy starasz się zrzucić te ostatnie 10 funtów? Czy Twoim celem jest uzyskanie jak największej ilości energii podczas codziennych ćwiczeń? Jakie są twoje ostateczne cele?

Tworząc wykres postępów w odchudzaniu co tydzień, możesz łatwo być informowany o swoich wynikach. Prowadź dziennik wszystkiego, co spożywasz i waż się co tydzień. Poświęć trochę czasu na przestudiowanie tego, co nagrałeś i zastanów się, czy powinieneś wprowadzić jakieś zmiany. Zazwyczaj spisywanie wszystkiego, co zjadłeś, pomoże ci dokonać lepszego wyboru jedzenia.

Zjesz trochę czasu w ciągu dnia; to konieczność.

Nie popełnij błędu nadmiernego głodu, zanim wybierzesz, co jeść. Przygotuj się na wszystko! Zapakuj przekąskę lub pożywny lunch, aby zabrać je ze sobą wszędzie. Kiedy nie zamierzasz jeść, oszczędzasz dużo gotówki. Zaplanuj swoje posiłki i trzymaj się tych planów, ponieważ jest to świetny sposób na utratę wagi.Ćwiczenia rozciągające

Regularne spożywanie zdrowej żywności i ćwiczenia pomogą Ci schudnąć. Niektórym trudniej jest wprowadzić w życie rutynowe ćwiczenia niż plan zdrowego odżywiania. Wybierając zajęcia, które lubisz, lub zdobywając partnera treningowego, możesz łatwiej trzymać się planu treningowego. Jeśli możesz, zrób je obie. Wybierz się na spacer z przyjacielem lub wybierz się z nim na ćwiczenia.

Poświęć trochę czasu, aby wyeliminować z domu wszystkie niezdrowe, niezdrowe jedzenie. Zaopatrz swoją spiżarnię tylko w zdrowe jedzenie, które jest dla Ciebie dobre, abyś mógł jeść tylko tyle. Jeśli utrudnisz sobie dostęp do wysokokalorycznego fast foodów, będzie to znacznie mniej atrakcyjne i nie zjesz ich tak dużo.

Poinformuj znajomych i rodzinę, że masz długoterminowe cele odchudzania. Wsparcie Twojej rodziny może być inspiracją, której potrzebujesz, aby kontynuować pracę nad celem utraty wagi. Kiedy spotkasz się z przyjaciółmi, poczujesz większą motywację.

Dodaj komentarz